donderdag 16 januari 2014 | By: Moonlampje1979

Wat een dag, wat een dag...

Omdat ik een beetje hard achteruit gegaan was met mijn tijd voor tijd uren, had mijn teamleider tijdens mijn functioneringsgesprek aangegeven dat ik uren in moest gaan halen. Logisch, anders gaan alle uren die ik eerder weg ga of te laat op het werk ben van mijn vakantie uren af.

Nu moeten jullie weten dat ik een baan heb in de ploegendienst van een groentefabriek. de diensten daar duren 10,5 uur en voor mij komt daar nog zo'n 4 uur reistijd op een dag bij. Om alles nog een beetje erger te maken moet ik vanuit mijn dagdienst wel eens wachten tot ik in de daluren van de NS kan reizen. Dit houdt in dat ik 's nachts om 3 uur naast mijn mandje sta, en 's avonds rond kwart over 7 pas thuis ben. Ongeveer tussen half 9 en 9 uur val ik dan in slaap om vervolgens om 3 uur weer mijn bed uit te komen. Dat is slopend

Dus wat doet Moontje... Die heeft deze week 3 dagdiensten en de rest van de week is ze roostervrij. Ja en dan plan ik een 4e extra dienst in, vandaag. Hemeltje lief wat een ruk is dat zeg! Dus ik was vandaag doodmoe, en als ik moe ben heb ik altijd een humeur om op te schieten. Net op die dagen loopt het op het werk natuurlijk ook niet lekker, dat zul je altijd zien. Na dat overleefd te hebben had ik de trein van 10 voor 5 terug naar huis, en DRUK dat het was... hmpffff. Ik was blij dat ik mijn muziekjes kon luisteren en nu dan even bij kan komen voordat ik vanavond naar bed ga.

Bij thuiskomst vond ik dit op Facebook en daar ben ik het wel totaal mee eens, vind dit een hele leuke tekst/spreuk:

0 reacties:

Een reactie posten