woensdag 19 februari 2014 | By: Moonlampje1979

Punniken: een vergeten traditie

Wie denkt er nu nog aan punniken? Ik zie het je al denken, maar heel eerlijk gezegd is dit nog best heel erg leuk om te doen. Voor mij omdat ik me erop MOET concentreren en er rustiger van wordt, iets dat ik op dit moment heel goed kan gebruiken. Dus toen ik laatst een beetje aan het opruimen was (lees: troep verplaatsen van de ene naar de andere kant), en ik in een vergeten hoekje een punnikklosje tegen kwam, was de keus al snel gemaakt om er weer eens iets mee te gaan doen.

Nu is opzetten alweer zo verschrikkelijk lang geleden dat ik daar even voor op youtube gezocht heb, alwaar een hele aardige mevrouw 8 minuten tijd gespendeerd had aan een filmpje met allerlei punniktechnieken. Leuk om eens te zien en mijn vingers kriebelden om te gaan beginnen. Foto's volgen later, want ik ben nog niet zo heel ver.

Mochten er nog mensen zijn met punnikklosjes die ze niet meer gebruiken, vooral die van vroeger: ik spaar ze, dus ik hou me aanbevolen :D Lijkt me zo onwijs leuk om een hele verzameling verschillende punnikklosjes te hebben :D


0 reacties:

Een reactie posten