woensdag 2 april 2014 | By: Moonlampje1979

Intarsia Haken (Single crochet intarsia graphghan work)

Momenteel is het helemaal hot om zogeheten "graphgans" te haken. Met andere woorden, een sprei (of iets) met een foto of afbeelding. Leuk! dacht ik meteen... Maar ja, niet zo leuk als er maar weinig over te vinden is. Nou ja of ik zoek niet zo goed natuurlijk. Probleem toen ik het vroeg op 1 van de haakgroepen op facebook waar ik lid van ben is dat de uitleg mij niet verder kon helpen. Nu heb ik maar besloten om alle filmpjes die voor mij handig zijn te delen met jullie op dit weblog, zodat jullie er misschien ook iets aan hebben.

Dit is de eerste:

Single crochet intarsia graphghan work



1 reacties:

blogger zei

that sticky note with the arrow is a very usefull tip :)
Dorian from the Netherlands

Een reactie posten