maandag 3 maart 2014 | By: Moonlampje1979

Vlindertjes

Sinds een paar weken is heel Nederland helemaal in de ban van haken voor couveuse kindjes. Project Inktvis haken en Earlybird zijn van de grond gekomen en de mensen zijn achter de schermen heel druk bezig om zoveel mogelijk ziekenhuizen in dit project te betrekken.

Leuk dacht ik natuurlijk meteen, daar wil ik ook wel aan mee doen, nadat iemand mij op Facebook hierop gewezen had. En zie hier: mijn eerste vlinder. Okee, het ziet er niet uit als een vlinder, maar dat komt doordat deze vogeltjes gehaakt worden voor vlinderkindjes. Kindjes die dood geboren worden of vlak na de bevalling sterven. Je haakt er 2: 1 voor in het kistje bij de baby en 1 voor de ouders. Degene die ik gemaakt heb was een probeerseltje en heb ik aan een vriendin gegeven:





0 reacties:

Een reactie posten